Så fikk jeg altså endelig ferdig anmeldelsen av Wonder Woman!

Har du sett den, er du enig? Hva likte du, hva likte du ikke?
Anmeldelse av Wonder Woman!

#GalGadot #ChrisPine #WonderWoman #PattyJenkins #superhelt #DC

Monika

18.08.2017 kl.23:59

Det er en stund siden jeg så filmen på kino (2D), men jeg kan huske jeg likte best sekretæren, mest fordi jeg kjente meg for godt igjen i henne. "Guard it with your life" "yeah eh no".

Ellers syntes jeg scenen hvor Ludendorff og Wonder Woman kjemper (måtte google navnet), var lagt opp på en måte som var for åpenbar, typ det som ikke var som man trodde var ingen overraskelse. Trist at mange filmer ikke får til det så godt lenger, men det kan også komme av at sånne som meg har sett for mange filmer? Ellers vil jeg si meg enig med deg at den var litt treg, men humoren slo godt an og den var estetisk vellaget.

Finfrosk

29.08.2017 kl.13:29

Monika: Ja, sekretæren var ganske festlig. Humoren generelt funka veldig bra, synes jeg. En god tone gjennom hele filmen.
Ja, enig i at den store revealen på slutten med han duden ikke kom som noe stort sjokk. Tanken slo meg faktisk skikkelig tidlig i filmen, at han var litt for vennlig i et par scener. Jeg tenkte bare sånn: han er sikkert slem. Men jeg prøver som regel å slå av hjernen når jeg ser på film, for jeg har ikke lyst til å skjønne noe før filmen vil at man skal skjønne det. Så sånne ting plager meg egentlig ikke..

Jeg trur nok at man forandrer smak litt etter at man har sett en del filmer ja. Jeg begynner å få en så spesifikk smak nå, at det skal skikkelig mye til før jeg virkelig liker en film. Eller, det må være akkurat -presis- sånn jeg liker det, for at det virkelig skal fenge meg. Haha, skikkelig tough crowd. :p Men til gjengjeld er jeg veldig positiv til film generelt da.